ترانه چینی کارائوکه

موسسه آموزش زبان چینی بنیاد چین با بیش از 10 سال تجربه در زمینه‌ی آموزش زبان و داشتن بیش از 600 زبان‌آموز در تهران توانسته است رتبه نخست در زمینه‌ی آموزش زبان چینی را به خود اختصاص دهد.
معرفی و اخبار سایت

ترانه چینی کارائوکه

ترانه چینی کارائوکه

ترانه چینی کارائوکه به زبان چینی ماندارین “wǒ zhǐ zài hu nǐ”  می‌باشد. در این مقاله ترانه چینی کارائوکه را به زبان‌های چینی، ماندارین، انگلیسی و فارسی برایتان بیان می‌کنیم.

متن ترانه چینی کارائوکه به زبان چینی

如果 没有 遇见 你

我 将会 是 在 哪里

日子 过 得怎么样

人生 是否 要 珍惜

也宮 认识 某一 人

过着 平凡 的 日子

不 知道 会 不会

也 有 爱情 甜如甜

任时光 匆匆 流 去 我 只 在乎 你

心甘情Ⓐ 感染 你 的 气息

人生 几何 能够 得到 知己

失去 生命 的 力量 也不 可惜

所以 我 求 求 你 别身 我 离开 你

人了 你 我 不能 感到 一 丝丝 情意

如果 有 那么 一天

你 说 即将 要 离去

我 会 迷失 我 自己

走入 无边 人 海里

不要 什么 诺言

只要 天天 在一起

我 不能 只 依靠

回忆 活下去

یادگیری ترانه چینی کارائوکه

متن ترانه چینی کارائوکه در پین یین(pinyin)

برای مطالعه بیشتر در خصوص ترانه چینی اینجا مراجعه کنید. 

 

rú guǒ méi yǒu yù jiàn nǐ

wǒ jiāng huçi shì zài nǎ lǐ

rì zi guò de zèn me yàng

rén shēn shì fǒu yào zhēn xī

yê xǔ rèn shi mǒu yì rén

guò zhe píng fán de rì zi

bh zhī dāo huìi bú huì

yı yǒu ài qíng tián rú mì

cōng cōng liú qù wǒ zhǐ zài hu nǐ

xin gān qíng yuàn gǎn rǎn nǐ de qì xi

rén shēng jø hé néng gó dé dào zhī jø

shi qù shēn mìng de lì liang yì bù kè xï

suǒ yǐ wǒ

chú le nǐ wǒ bù néng gǎn dào yì sî sî qíng yì

rú guǒ yǒu nà

nǐ shuō jí jiāng yào lí qù

wǒ huì mí shī wǒ zì jø

zǒu rù wú bian rén hǎi lǐ

bú yào shén me nuò yán

zhǐ yào tiān tiān zài yì qǐ

wǒ bù néng zhǐ

piàn piàn huí yì huó xià qù

متن ترانه چینی کارائوکه در انگلیسی

 

If I never met you

?where would I be

?How would I spend my days

?Would I treasure this life

Maybe I would have met someone else

and led an ordinary life

But I don’t know if I could

ever have a sweet love like ours

Time quickly passes by, but I only care about you

I’m so happy to be intoxicated with everything you are to me

?How many people get to find their soulmate in this life

There is no pity in losing the strength to go on

so I beg you, don’ t let me leave you

Without you, I can’t feel the slightest trace of love

If that day comes

that you say you’re leaving

I will disappear

walking into an endless sea of people

I don’t want any promises

I just want to be with you every single day

I can’t go on living

only relying on fragmented memories

 

با جملات عاشقانه چینی آشنا شوید

یادگیری ترانه چینی کارائوکه
متن ترانه چینی کارائوکه در فارسی
اگر من هرگز شما را ملاقات نکنم
کجا می‌توانم باشم؟
چگونه روزهایم را بگذرانم؟
آیا من این زندگی را دوست دارم؟
شاید من شخص دیگری را ببینم
زندگی معمولی داشته باشم
من نمی‌دانم اگر می‌توانم
تا به حال یک عشق شیرین مانند تو داشته باشم
زمان به سرعت در حال گذر است
من خیلی خوشحالم که با همه چیزهایی که برای من می‌باشد، روبرو می‌شوی
چگونه بسیاری از مردم همسرشان را انتخاب می‌کنند
هیچ تردیدی در از دست رفتن قدرت وجود ندارد
بنابراین تورو می‌خواهم،  تو را ترک نمی‌کنم
بدون تو، من نمی‌توانم کوچکترین عشقی را احساس کنم
اگر آن روز می‌آید
که می‌گویی تو میای
ناپدید می‌شوم
راه رفتن در دریا بی‌پایان است
من وعده  نمی‌خواهم
من فقط می‌خواهم هر روز با تو باشم
من نمی‌توانم زندگی کنم
تنها با خاطراتی متمایز
در مورد ترانه‌های چینی به این منبع مراجعه کنید. 
 
 
 
|
نویسنده: vahid | تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 بازدید : 133
ادامه مطلب
نظرات پست

کد امنیتی رفرش