یادگیری ترانه چینی ماه قلب من

موسسه آموزش زبان چینی بنیاد چین با بیش از 10 سال تجربه در زمینه‌ی آموزش زبان و داشتن بیش از 600 زبان‌آموز در تهران توانسته است رتبه نخست در زمینه‌ی آموزش زبان چینی را به خود اختصاص دهد.
معرفی و اخبار سایت

یادگیری ترانه چینی ماه قلب من

یادگیری ترانه چینی ماه قلب من

متن ترانه چینی ماه قلب من به زبان چینی

می‌توانید برای مطالعه بیشتر درباره ترانه چینی اینجا کلیک کنید

 

你 问 我 爱 你 有多 深

我 的 情 也 真

我 的 情 也 真

月亮 代表 我 的 心

你 问 我 爱 你 有多 深

我 爱 你 有 几分

我 的 情 不移

我 的 爱 不变

月亮 代表 我 的 心

轻轻 的 一个 吻

已经 打动 我 的 心

深深 的 一段 情

叫 我 思念 到 如

你 问 我 爱 你 有多 深

 

 

یادگیری ترانه چینی ماه قلب من

 

قبل از ادامه، لازم به ذکر است که علاقه‌مندان به ترانه‌های چینی می‌توانند از این لینک به عنوان مرجع ترانه‌ها استفاده کنند. 

متن ترانه چینی ماه قلب من در پین یین (pinyin)

nǐ wèn wǒ ài nǐ yǒu duō shēn

wǒ ài nǐ yǒu jǐ fēn

wǒ de qíng yı zhē

wǒ de ài yè zhēn

yuè liang

nǐ wèn wǒ ài nǐ yǒu duō shēnز

wǒ ài nǐ yǒu jǐ fēn

wǒ de qíng bù yí

wǒ de ài bú biàn

qīng qīng de yí ge wèn

yǐ jīng dǎ dòng wǒ de xīn

shēn shēn د yí duàn qíng

jiào wǒ sî niân dào rú jīn

nǐ wèn wǒ ài nǐ yǒu duō shēn

wǒ ài nǐ yǒu jǐ fēn

nǐ qù xiǎng yi xiǎng

nǐ qù kàn yi kàn

yuè liang

متن ترانه چینی ماه قلب من به انگلیسی

You ask me how deep my love for you is

How much I really love you

My affection is real

My love is real

The moon represents my heart

You ask me how deep my love for you is

How much I really love you

My affection will not waver

My love will not change

The moon represents my heart

One soft kiss

Has already moved my heart

Our time of deep affection

Has made me miss you ever since then

You ask me how deep my love for you is

How much I really love you

Think about it

Take a look

The moon represents my heart

متن ترانه چینی ماه قلب من به فارسی

از من پرسید که عاشق شما هستم

چقدر واقعا تو را دوست دارم

عشق من واقعی است

ماه قلب من است

من از شما می‌پرسم که عشق من به چه اندازه عمیق است

چقدر واقعا تو را دوست دارم

محبت من از بین نخواهد شد

عشق من تغییر نخواهد کرد

ماه قلب من است

یک بوسه نرم

قبلا قلبم را عوض کرده‌ام

محبت عمیق

اگر مرا ترک کنی، من را از دست می‌دهی

من از شما می‌پرسم که عشق من به چه اندازه عمیق است

چقدر واقعا تو را دوست دارم

در مورد آن فکر کنید

نگاهی بیاندازید

 

ماه قلب من است. 

 

|
نویسنده: vahid | تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 بازدید : 366
ادامه مطلب
نظرات پست
  1. در تاريخ 1399/03/13 ساعت 0:06
    سینما در ماشین با ایرانتیک گفت :

    سینما در ماشین
    https://www.irantic.com/car-cinema
    من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
    شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
    پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
    سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش