چگونگی نوشتن کاراکتر های زبان چینی

موسسه آموزش زبان چینی بنیاد چین با بیش از 10 سال تجربه در زمینه‌ی آموزش زبان و داشتن بیش از 600 زبان‌آموز در تهران توانسته است رتبه نخست در زمینه‌ی آموزش زبان چینی را به خود اختصاص دهد.
معرفی و اخبار سایت

چگونگی نوشتن کاراکتر های زبان چینی

چگونگی نوشتن کاراکتر های زبان چینی

نوشتن کاراکترهای زبان چینی

با استناد به این منبع معتبر می توان اشاره کرد که کاراکترهای استاندارد زبان چینی ماندارین در پکن، برای بیش از 2/3 نفر از مردم، قابل استفاده و قابل درک است. 

 

زمانی که شما تازه شروع به یادگیری زبان چینی می‌کنید، هر صدا، کاراکتر و کلمه، جدید و منحصر به فرد به نظر می‌رسد. یادگیریِ خواندن و نوشتن کاراکترهای زبان چینی می‌تواند مانند یادگیری یک مجموعه کاملا غیر منطقی و بی‌ربط باشد!

چگونگی نوشتن کلمات پرکاربرد زبان چینی


معمول‌ترین روش یادگیریِ خواندن و نوشتن این کاراکترها، تکرار است.

آن‌ها را آنقدر بنویسید تا زمانی که به مغز شما وارد شوند تا ناخودآگاه شما به دست شما دستور دهد که چگونه آن‌ها را بنویسید. این یک روش قدیمی است، که بیشتر شبیه خواندن جداول ضرب است.

چگونگی نوشتن زبان چینی

رمز موفقیت استفاده از بلوک‌های سطح پایه زبان چینی است و از آن بلوک‌های سازنده به عنوان نقاط مرجع استفاده می‌کند.

من دوست دارم در مورد چینی مانند لگو فکر کنم… این “مربع” است.

ما شروع می‌کنیم که این مولفه‌ها را با هم جدا کنیم تا چیزی بزرگ‌تر از  کاراکترها به دست آوریم.

سپس می‌توانیم کاراکترهای صدای بلند را با هم ترکیب کنیم تا کلمات چینی را بیان کنیم.

این بخش جالب در مورد چینی‌ها است: هر یک از این قطعات، در هر سطحی، معنا دارد.

مولفه، کاراکتر، کلمه … همه آن‌ها معنا دارند.

این متفاوت با یک زبان اروپایی است، که در آن “قطعات” که برای بالا بردن کلمات استفاده می‌شوند، حروف هستند.

این واژه‌ها به طور معمول معنا ندارند و وقتی شروع به چسباندن حروف به یکدیگر می‌کنیم، به جای اتصال تکه‌های کوچک معنا، یک صدا را شکل می‌دهیم. این یک تفاوت مهم است که بعد از آن که فرهنگ لغت را یاد می‌گیریم، به نمایش در می‌آید.چگونگی نوشتن زبان چینی

یکی از “داستان‌های ترسناک” در اطراف چینی‌ها این است که ۵۰،۰۰۰ کاراکتر برای یادگیری وجود دارد. اما یاد گرفتن آن‌ها آن قدرها هم که فکر می‌کنید بد نیست.

اول اینکه، تنها چند هزار کاراکتر به طور کلی استفاده روزمره هستند بنابراین این عدد بسیار قابل مدیریت است.

دوم، و مهم‌تر از همه، اینکه این ۵۰۰۰۰ کاراکتر همگی از همان ۲۱۴ مورد تشکیل شده‌اند.

و شما هم اکنون یکی از آن‌ها را می‌شناسید: 子این یکی از آن ۲۱۴ جز است.

شما می‌توانید یکی از ۲۱۴ قطعه را تشخیص دهید که همه حروف از آن ساخته شده‌اند.

این باعث می‌شود نوشتن کاراکترهای زبان چینی خیلی کم‌تر ترسناک باشند.

هنگامی که یک دسته از این اجزای اصلی را به دست آوردید، به سرعت تمام قطعات کوچک‌تر را تشخیص خواهید داد و چشمان شما از مشکل به نظر آمدن آن جلوگیری خواهد کرد.

مولفه‌هایی برای نوشتن کاراکترهای زبان چینی

هر کاراکتر چینی تنها از ۲۱۴ “تکه” تشکیل شده‌است. تنها ۵۰ – ۱۰۰ از اینها عموما استفاده می‌شوند. ابتدا این قطعات را یاد بگیرید تا یاد بگیرید چگونه به سرعت در چین بنویسید

با توجه به اینکه تمامی کاراکترهای زبان چینی از این ۲۱۴ تکه ساخته شده‌اند، این قطعات به اندازه کافی مهم نیست.

هنگامی که یک تکه از بلوک‌های سازنده اولیه چینی را دریافت کردید، وقت آن است که شروع به ساختن چند کاراکتر کنید!

ما از ویژگی‌های کاراکتری خوب در مثال بالا استفاده کردیم. 好 کاراکتری است که از اجزای 女 زن و “子” کودک شکیل شده‌است.

برخلاف حروف الفبای انگلیسی، این مولفه‌ها معنا دارند.

女 به معنای “زن” و “子” به معنای “کودک

 

وقتی آن‌ها کنار هم قرار می‌گیرند، 女 و 子 تبدیل به 好 می‌شوند … و معنای آن “خوب” است.

ویژگی‌های کلیدی برای نوشتن کاراکترهای زبان چینی عبارتند از:

پویانمایی درحرکت برای تمام کاراکترهای چینی که در مجموعه ویژگی‌های استاندارد ملی چین و ۸۰۰۰ کاراکتر مورد استفاده در مجموعه ویژگی‌های سنتی چینی که در تایوان و هنگ‌کنگ به کار می‌رود، تعریف می‌شود.

کیفیت بالا، ضبط صداهای بومی برای هر کاراکتر، هر ضربه کاراکتر، هر کلمه ترکیب کاراکتر، و هر نمونه از جمله در سیستم!  ما به شدت بر این باوریم که برای یادگیری یک زبان جدید، دانش آموزان باید به صداهای معتبر و انسانی گوش دهند، نه صدای تولید شده ماشین یا ترکیبی.

 

کاراکتر‌های  نوشتاری را با دنباله‌های رفتاری، رادیکال‌ها، تعاریف انگلیسی و پینین در قالب PDF برای تمرین خط آفلاین مشخص شده. با یک کلیک ماوس، می‌توانید the را برای بیش از ۱۰۰ کاراکتر در یک زمان بلافاصله تولید کنید.

حروف، کلمات و جملات نمونه را با استفاده از فرهنگ لغات چینی – انگلیسی که به طور منحصر به فرد طراحی شده‌است، بررسی کنید. شما می‌توانید با پینین فازی بدون لحن و پینین با علامت‌های تن، کانتونی با علامت‌های تن، تلفظ چینی، کلمات انگلیسی، جملات انگلیسی، کاراکترهای چینی، جملات چینی یا قطعات جمله چینی را جستجو کنید.

کارت‌های دومینو را برای بازی‌ها و فعالیت‌های کلاسی با استفاده از سازگار همه کاره آنلاین آنلاین خود ایجاد کنید.

از سازنده کاراکترهای زبان چینی برای تولید کلمه چینی برگه‌های کاری با جزییات کاراکتر، از جمله توالی ضربتی، رادیکال‌ها و اطلاعات ساختار کاراکتر استفاده کنید.

دانش آموزان چینی می‌توانند از the برای تمرین کلمات نوشتن کاراکترهای زبان چینی و کاراکترهای فردی در عین حال استفاده کنند.

کاوشگر ویژگی‌های کاراکتری چین به شما این امکان را می‌دهد که یک لایه را در یک زمان به اجزای اصلی تبدیل کنید. این به شما کمک می‌کند بفهمید چه مولفه‌های یک کاراکتر از چه چیزی ساخته شده‌است و چگونه کاراکترها به یکدیگر مرتبط هستند.


نمایش جزئیات کلمه چینی ما به کاربران اجازه می‌دهد تا نه تنها از تفکیک کلمه، بلکه همچنین متضاد، همان کاراکتر سر، کلمات مشابه دنباله، و کلمات با صداهای مشابه استفاده کنند.


کلمات مشابه شبیه کلمات با هجاهای مشابه اما تن متفاوت، مانند xiao۳ xue۲ مدرسه ابتدایی، xiao۳ xue۳ 小雪، برف سبک هستند. علاوه بر این، بسته به اینکه چه تعداد کلمات شبیه به صدا در دسترس است، سیستم می‌تواند فهرستی از کلمات را شناسایی کند تا به کاربران کمک کند تلفظ های گیج‌کننده (مانند zh – در مقابل)تمایز ایجاد کنند.. – – در مقابل – – – – – – – – – – – – – – – – – – – c – در مقابل. s -، در مقابل. در مقابل، – در مقابل. و در مقابل. وارد کنید. اگر علاقه مند به فراگیری بیشتر هستید می توانید این مقاله را مطالعه کنید. 

 

چگونگی نوشتن کاراکتر های چینی


 

 

 

 

 
|
نویسنده: vahid | تاریخ : جمعه 26 مهر 1398 بازدید : 329
ادامه مطلب
نظرات پست

کد امنیتی رفرش